0

@Cule1797 dlaczego ma więcej minut? Może chociażby z uwagi na ilość meczy z których wykluczyły go 3 kontuzje. Mam nadzieję, że w najbliższym meczu, w masce, bo masce ale będzie mógł wystąpić

0

@Cule1797 dlaczego kłamiesz. Statystyki "dziadka" Lewandowskiego są lepsze i to znacznie gdy przeliczymy je na minuty. W tym sezonie i w ciągu wszystkich sezonów ich gry w Barcelonie, co potwierdzają poniższe zestawienia. Wię może wypadałoby NIE KŁAMAĆ
TORRES (5 sezonów w Barcelonie)

sezon mecz min. bramki asyst. b/m min/b asyst/m min/asyst

2025/6 36 2066 16 1 0,44 129,13 0,03 2066,00

2024/5 45 1945 19 7 0,42 102,37 0,16 277,86



2023/4 42 2015 11 4 0,26 183,18 0,10 503,75



2022/3 45 1909 7 3 0,16 272,71 0,07 636,33



2021/2 33 2584 10 7 0,30 258,40 0,21 369,14



Razem: 201 10519 63 22 0,31 166,97 0,11 478,14





LEWANDOWSKI (4 sezony w Barcelonie)

sezon mecz min. bramki asyst. b/m min/b asyst/m min/asyst

2025/6 32 1651 14 3 0,44 117,93 0,09 550,33



2024/5 52 3930 42 3 0,81 93,57 0,06 1310,00

2023/4 49 3800 26 9 0,53 146,15 0,18 422,22



2022/3 46 3954 33 8 0,72 119,82 0,17 494,25



Razem: 179 13335 115 23 0,64 115,96 0,13 579,78


1

@4Fabregas4 porównanie osiągnięć Torresa i Lewandowskiego:


TORRES
sezon mecze minuty bramki asysty b/m b/ min a/m a/min

2025/6 36 2066 16 1 0,44 129,13 0,03 2066,00

2024/5 45 1945 19 7 0,42 102,37 0,16 277,86

2023/4 42 2015 11 4 0,26 183,18 0,10 503,75

2022/3 45 1909 7 3 0,16 272,71 0,07 636,33

2021/2 33 2584 10 7 0,30 258,40 0,21 369,14

RAZEM: 201 10519 63 22 0,31 166,97 0,11 478,14



LEWANDOWSKI
sezon mecze minuty bramki asysty b/m b/ min a/m a/min

2025/6 32 1651 14 3 0,44 117,93 0,09 550,33

2024/5 52 3930 42 3 0,81 93,57 0,06 1310,00

2023/4 49 3800 26 9 0,53 146,15 0,18 422,22

2022/3 46 3954 33 8 0,72 119,82 0,17 494,25

RAZEM: 179 13335 115 23 0,64 115,96 0,13 579,78



4fABREGAS - Lewy Torresa zjada na śniadanie, Robert w ciągu 3,5 sezonu został 15 najlepszym strzelcem w historii FC Barcelony, a gdyby grał u nas za czasów Messiego były jak sądzę w czołowej 3-5.

Zatkało kakao?

1

Komentarz usunięty

0

@pax Kolego zrezygnuj z pracy w tutejszej redakcji idź na L4 lub do psychologa, gdyż Twoje EGO jest chorobliwe.
Z Tobą nie da się rozmawiać. Nigdy nikomu nie przyznasz racji. Skąd Ty się wziąłeś

0

Komentarz usunięty

0

@robsesh 10.marca 16 urodziny

1

Michał Zuk (rocznik 2009) jest o 14 miesięcy starszy od Tunkara więc może też dostanie szansę, może jeszcze nie w najbliższym pressezonie ale na 2027/8

3

@4Fabregas4 Wg ciebie Torres >> od Roberta Lewandowskiego.
Czy teraz tak nadal uważasz?

3

Kontuzje Balde i Kounde stanowią duży dla nas problem, pomimo tego, że obaj w tym sezonie są bez formy (zwłaszcza ten pierwszy, który gdzieś zagubił swą agresywność, gra zachowawczo, słaby w obronie i ataku. Wczoraj po Torresie najsłabszy z naszych).
Trzeba sobie jednak radzić jakoś.
Wartym może byłoby skorzystać z piłkarzy Barcy B (lewa obrona -Torrents, Pacificoa, prawa obrona - Farre, Espart) jeżeli nie to już może należałoby rozważyć postawienie Marina na lewej, Cancelo na prawej.
W poszczególnych meczach na prawej może zagrać Araujo, więc wówczas zagrałby Cancelo na lewej.

0

@pax Chłopie czy ty masz na każdy temat epistołę kopiuj , wklej. Nie bądź dzieckiem.
W moi m wpisie z 5 lutego, z godz. 19:36 napisałem m.in.:
'Proszę odnieść się do powyższej różnicy(2,5 pkt) w ocenach Kolegi i userów.."
Niestety Kolega w odpowiedzi z godzi 21:01 nie zrobił tego lecz nadal pisze epistoły pełne banialuk, by w tym wszystkim uniknąć kompromitacji.
No bo jak Kolegi 5,5 ma się do oceny 3,0 userów. Różnica ponad 83% to przepaść.
Proszę zwrócić uwagę, że w ocenach kilku innych piłkarzy oceny Kolegi również znacznie odbiegały od ocen userów. Dla Przykładu:
Kounde - 8,0 pkt userzy 6,0 pkt. różnica 2,0 pkt.
F.Lopez - 3,5 pkt. userzy 5,5 pkt. różnica 2,0 pkt.
E.Garcia - 6,0 pkt. userzy 4,5 pkt. różnica 1,5 pkt.
Cancelo - 5,5 pkt. userzy 3,0 pkt. różnica 2,5 pkt.

Czyli w przypadku czterech piłkarzy różnica w ocenach wynosiła co najmniej o 1,5 pkt, czyli 33,3% !!!
Kolega wystawił oceny 14 piłkarzom. Z tego wynika, że w odniesieniu do 29% piłkarzy różnica w ocenach wyniosła min.1,5 pkt.
Czy Kolega na pewno oglądał oceniany mecz?
A swoją drogą różny odbiór piłkarzy między Kolegą a userami wystąpił w tym meczu aż w 10 przypadkach.
Szanowny Kolego proponuję więcej krytycyzmu i POKORY, a wówczas Kolega nie będzie potrzebował czasu na zastanawianie się jak wybrnąć zwycięsko ze sporu z userami, chyba, że rzeczywiście Kolega stosuje częto przy odpowiedziach zasadę (chociaż częściową) kopiuj - wklej.

2

@Elvisek Kolego liczy się powierzchnia ciała, którą można strzelić gola. Ręką gola nie można strzelić, więc nie bałamuć.

4

Szkoda tego przegranego meczu w Madrycie. Pomimo, że to Atletico awansowało do finału w dwumeczu to Barca była lepsza.
Wczorajszy mecz pokazał prawdziwy potencjał drużyny, który jest bardzo duży
Szkoda, że na końcówkę część sezonu wypadli nam Lewandowski, Kounde i .. Balde, gdyż tych piłkarzy może nam brakować.
Barcelona nie ma niestety środkowego napastnika. Lewy kontuzjowany, a Torres to płotka, a nie rekin. Myślę, że on ma coś z psychiką, a do tego posiada umiejętności nie upoważniające go do tego by być podstawową "9" takiej drużyny jak Barca.
A tak na marginesie porównanie obu naszych dziewiątek, które zostały sprowadzone do Barcelony za porównywalne kwoty, Torres 55 mln, Lewandowski z bonusami 50 mln euro:
TORRES (5 sezonów w Barcelonie)
sezon mecz min. bramki asyst. b/m min/b asyst/m min/asyst
2025/6 36 2066 16 1 0,44 129,13 0,03 2066,00
2024/5 45 1945 19 7 0,42 102,37 0,16 277,86

2023/4 42 2015 11 4 0,26 183,18 0,10 503,75

2022/3 45 1909 7 3 0,16 272,71 0,07 636,33

2021/2 33 2584 10 7 0,30 258,40 0,21 369,14

Razem: 201 10519 63 22 0,31 166,97 0,11 478,14


LEWANDOWSKI (4 sezony w Barcelonie)
sezon mecz min. bramki asyst. b/m min/b asyst/m min/asyst
2025/6 32 1651 14 3 0,44 117,93 0,09 550,33

2024/5 52 3930 42 3 0,81 93,57 0,06 1310,00
2023/4 49 3800 26 9 0,53 146,15 0,18 422,22

2022/3 46 3954 33 8 0,72 119,82 0,17 494,25

Razem: 179 13335 115 23 0,64 115,96 0,13 579,78



Przedstawiam te statystyki by udowodnić wszystkim malkontentom (zwłaszcza 4Fabregas@), że to ten dziadek Lewandowski był i jest zdecydowanie bardziej wartościową "9" dla Barcy.
Myślę, że powyższe statystyki potwierdzają, że warto było dać tych 50 mln za Lewandowskiego, który w niespełna cztery sezony już stał się 15-tym najlepszym strzelcem w całej historii Barcelony.
Czy spłacił się Torres? Śmiem wątpić.
Zauważmy, że Robert pomimo, że w obecnym sezonie grał znacznie mniej (zwłaszcza minut) to ma statystyki od Torresa, zwłaszcza gdy przeliczymy bramki ii asysty na rozegrane przez obu minuty.

3

@jackoFR Jesteś typowym MALKONTENTEM, a Twoje opinie w dużej mierze odbiegają od rzeczywistości.
Piszesz, że to były "męczarnie z aktualnie dołującym, przeciętnym zespołem". Ok masz do takiej opinii lecz zważ, że tenże Villarreal, w ostatnich 4 meczach przed spotkaniem z Barceloną wygrał 3 mecze, w tym dwa poprzedzające. No i co ważne nadal zajmuje ex aequo, z AM 3 miejsce w La Liga.
Piszesz też "bardzo nerwowe zachowanie zawodników i trenera" Rzeczywiście tak było, lecz jak nie miało być jak sędzia wraz ze swymi asystentami partolili mecz, byli "ślepymi". Super pracę sędziego podsumował redaktor Orłowski - sędzia winien dostać czerwoną kartkę. Nic dodać nic ująć.
I na dodatek Twoje stwierdzenie: "brak alternatyw". Wartym byłoby byś dodał coś nie co o czym mówisz.
Zespół ma pecha, że co róż to któryś z piłkarzy wypada. Wypadł Gavi, później Pedri, wrócił na szczęście Bernal, no to znowu nie był do dyspozycji trenera Raphinho. Wrócił Brazylijczyk wypadł De Jong i tak w kółko. Pech nas nie omija.
A swoją drogą gdy wróci De Jong a niedługo i daj Boże Gavi to myślę, że Flick, za wyjątkiem "9" będzie miał z czego wybierać, bo nawet na bokach obrony nie jest tragicznie, zwłaszcza, że na prawej i lewej obronie może grać Canselo, a na prawej nawet Araujo. A zatem:
Bramka: Garcia / Szczęsny
Obrona: Kunde/Canselo/Araujo - Cubarsi/Araujo - E.Garcia/Martin - Balde/Cancelo
(jest jeszcze Christensen, który być może wróci na końcówkę sezonu + "rezerwiści" z Barcy B np. Torrens czy )
Pomoc: Pedri , De Jong, Fermin Lopez, Bernal, Casado, Olmo, Gavi
(jeszcze można dołączyć jako alternatywę E.Garcię i Roony-iego + "rezerwiści" z Barcy B np. Marques )
Atak: Yamal, Roony, Lewandowski , Torres, Raphinho, Rashford (są jeszcze "rezerwiści z Barcy B np. T.Fernandez czy D.Rodriquez oraz V.Barbera)
Myślę, że potencjał tych piłkarzy jest duży.
Barca gra póki co nierówno, część piłkarzy była lub jest kontuzjowanych, część bez formy (Torres, Lewandowski, Balde, Kounde) niemiej zważmy, że mimo tego w LL jesteśmy na fotelu lidera, a w LM nie musieliśmy grać w barażach.
Można jedynie żałować porażki z Gironą i wysokiej porażki z Atletico w CdR.

0

@kaczy1989 Nie zapominaj, że Barca go sprowadzała z MC za grube miliony.

0

@pax Chłopie ty nie masz za grosz samokrytyki. Twoje ego jest większe od ego CR7

7

Mnie zastanawia na ile Robert jest akceptowalny w szatni. Boję się, że duża różnica wieku między nim a naszymi gwiazdkami powoduje, że jest wyobcowanym. Podobnie na boisku. Koledzy go nie widzą. Zwłaszcza pomijają go Yamal i Raphinha.
W tym miejscu jestem ciekawym, kiedy Robert strzelił ostatnią bramkę z podania któregoś z tych piłkarzy.
Zauważcie, że gdy dzisiaj wszedł na boisko słabszy od Lewandoskiego Torres to nagle i Yamal i De Jong potrafili dośrodkowywać na niego. Na Roberta tego nie było.
A swoją drogą dzisiaj Raphinho pozbawił Lewandowskiego prawdopodobnej bramki z główki. A szkoda.
Kończąc kilka zdań na temat Yamala. Chłopak bezsprzecznie ciągnie naszą drużynę lecz jego gra jest monotematyczna: gro piłkarzy wie jak on zagra dlatego coraz mniejszy jest użytek dla drużyny z jego bajecznej techniki.
Dzisiaj moim zdaniem winien być zdecydowanie szybciej zmieniony.

0

@pax Kolego Ty nigdy nie dostrzegasz argumentów innych, nawet tych wywalanych przysłowiowo jak kawę na ławę.
Od dłuższego już czasu nie komentowałem pracy Kolegi dostrzegając pewien krytycyzm z Twojej strony oraz bardziej obiektywne ocenianie lecz jak wytłumaczysz, że twoja ocena Cancelo odbiega o 2,5 pkt od oceny kibiców (userów) !!!
Powtórzę: to przepaść i TRAGIZM.
Proponuję zastanowić się na tym, a nie tracić czasu na epistoły mające na celu rozmydlenie tematu.
Proszę odnieść się do powyższej różnicy w ocenach Cancelo.
W swojej odpowiedzi Kolega rozmydlił temat.
Pozdrawiam
Proszę nie odpisywać lecz jedynie zastanowić się.

0

@Peciak Gdzie Kolega widzi rzekomą emocjonalność. To Wy redaktorzy nie potraficie dostrzec obiektywizmu krytyki waszej pracy.
Jak już wspomniałem aż rażąca jest dysproporcja między ocenami zespołu redakcyjnego a nas zwykłych kibiców.
Do tego jednak Kolega się nie odniósł.
Proponuję więcej samokrytyki.
Może dobrze byłoby gdyby oceny w imieniu redakcji nie dokonywał jeden przedstawiciel lecz np. dwóch.
Myślę, że ciekawym byłoby np. sprawdzenie jak wyglądają oceny "subiektywne" poszczególnych redaktorów i ewentualna dyskusja polemiczna w Waszym gronie.
I na koniec mała dygresja.
Zarzucasz mi emocjonalność. OK może masz rację ale zważ, że to właśnie Tobie inni tutaj ją zarzucają

0

@Bartinho1899 a Moriba nie miał kontuzji??? Gaavi, Pedri, Bernal, Fati...
każdy z nich miał poważne kontuzje. Co ich różni? Fati ma pazernego agenta, głupiego ojca, a sam piłkarz wielkie mniemanie o sobie

0

@Czarny_ck a skąd Ty to wiesz w jakim miejscu byłby Fati. Nikt tego nie wie. Kontuzje musimy włączyć w "przebiegi karier".
Moriba też miał kontuzje, miał je Bernal, Gavi czy też Pedro.
Podstawową karier piłkarzy, oprócz oczywiście talentu jest GŁOWA, a właściwie to co się ma pod czaszką.

0

Komentarz usunięty

0

Komentarz usunięty

9

Piszecie, że Anglik nie umie wykańczać akcji. I po części macie rację lecz z drugiej strony jak to wygląda na tle FERRANA i LEWEGO czy nawet OLMO? Myślę, że Rashford , grając mniej od w./wym. Ma naprawdę dobre liczby i warto dać mu szansę. On musi jak najwięcej grać. Dośrodkowanie dobre, strzały z dystansu też
Jeden z nielicznych w zespole, który nie boi się strzelać z dystansu

13

Panowie nie przesadzajmy. Iluż już było w Barcelonie talentów, na miarę naszych największych gwiazd. I co ilu z nich zrobiło kariery na miarę oczekiwań, a zwłaszcza swoich oczekiwań.
Mył Moribo, o którym pisało się, że to następca Busqetsa i będziemy mieć DP na lata. I co chłopak pałęta się gdziej po drużnie ze środka tabeli LL.
Był Fati, który miał być naszą gwiazdą "po Messim". I gdzie jest teraz.
Teraz jest Dro, chłopak, który tak po prawdzie nic nie pokazał. W LL zagrał "aż' w 4 meczach zaliczając uwaga 89 minut. Zagrał też jeden mecz w Supercopa, gdzie zaliczył 59 minut. Łącznie na poziomie pierwszej drużyny zagrał 158 min, tj. średnio 32 min/mecz.
I ot to wszystko.
Problem wielu młodych piłkarzy jest taki, że zbyt mocno wierzą w swój talent, a do tego słuchają "pazernych" agentów oraz mają głupich ojców.
Tak było z Moribą, Fatim, nie wiem jak wygląda to w przypadku Dro.
W tym miejscu może rzec, ze niepokojącym pozostaje fakt, że również Yamal ma nie za bardzo "kumatego" ojca.
Barca zarobiła ponad 6 mln za piłkarza, który nic nie pokazał, nic nie osiągnął etc.
Przypomnę jak w minionym sezonie ekscytowaliśmy się ga młodego Bernala, a teraz po kontuzji, w zasadzie nie mieści się w składzie (łącznie w sezonie 24/25 i obecnym zaliczył grę w 16 meczach, 529 min, śr. 33 min/mecz)

5

Redakcjo OBUDŹ SIĘ. Można mieć wiele zastrzeżeń do Roberta lecz zważcie, że taka "9" jak Robert żyje z podań, a z tym było nie najlepiej. Ok. wiele razy źle przyjął, piłka mu odskoczyła. Ale można zadać pytanie ile piłkarzy Barcelony zrobili dośrodkowań na Roberta. Przecież Lewy najlepiej czuje się przy dośrodkowaniach. Nie za wiele.
Ile piłek Lewy dostał od Raphinho, też nie za wiele. Słusznie też zauważyli dziennikarze w studiu, że być może Robert był ustawiony przez Flicka nieco niżej, mniał wyciągać obrońców z obrębu pola karnego. I to robił Lewandowski dobrze. I jeszcze jedno może ktoś zauważył ile razy Robert był faulowany. Czy to przypadek. To Robert stwarzał pole gry dla innych piłkarzy Barcy. No ale redakcja tego nie widziała.
I po raz kolejny "dziennikarze" zważcie, że znowu są duże dysproporcje między waszymi ocenami, ocenami rzekomych "fachowców", a naszymi, zwykłych kibiców.
Redakcjo OBUDŹ się bo z każdym tygodniem wasza praca jest coraz gorsza, a oceny mniej obiektywne..


7

@kejdzi Raphinho 6 Lewandowski 3,5 Redakcjo obudź się. Ok Lewy grał jak grał ale strzelił bramkę na 4:2 uspakajając grę. Raphinho nic nie zrobił.

0

Mnie dziwi również brak koncentracji piłkarzy po strzeleniu bramki na 2:1.
Nie minęły 2 minuty i pada bramka wyrównująca.
Przypomnę, że podobnie było w meczu z Realem Sociedad.
Myślę, że to nie przypadek zwłaszcza, że podobnie było jeszcze w kilku meczach tego sezonu ale co gorsza również w tak szczęśliwym dla nas sezonie 2024/2025 (chociażby w meczu ze Sportingiem Lizbona).
Tak nad koncentracją winni się nasi piłkarze skoncentrować, zwłaszcza, że ostatni mecz grupowy w LM zagramy bez Pedriego i De Jonga.

1

@Gall Ok. Yamal zagrał super I połowę lecz czym dalej to gorzej. W zasadzie w drugiej połowie naszej gwiazdeczki nie było. Nic nie dawał drużynie, a swą egoistyczną grą wręcz sabotował wysiłki kolegów.
Taka postawa, moim zdaniem nie upoważnia do dania mu noty 8.
Porażka i to co napisałem wyżej to max. 7,-7,5.
Niemniej należy stwierdzić, że na tle kolegów był zdecydowanie lepszym.
I tak przy okazji szanowna redakcjio, sznowny pax-ie czy myśmy oglądali ten sam mecz. Odchylenie w ocenie gry Cancelo może sugerować, że nie. Jego gra to parodia.
Ocena tylko redakcji nieznacznie, bo tylko o pół punkta niższa od oceny np. De Jonga , Rashorda oraz o pół punktu wyższa od oceny Lewandowskiego świadczy o tym, że redakcja nie ocenia obiektywnie.
Pax zwróć uwagę, że między oceną gry Cancelo wystawioną przez redakcję i kibiców jest 2,5 różnicy. To tragizm

2

@Kismeth DOKŁADNI. Yamal w ogóle do Roberta nie podaje i w tym problem.Te jego zbędne i nic nie daj ace drybling już są żenujące.
W ostatnim meczu on po 70 minucie winien być na ławie

Media

Sonda

MVP sezonu 2025/26 FC Barcelony jest: