pax

0

@totalcrack
Gdybyś miał na to wy..e nie nastukałbyś takiego komentarza ;)

pax

0

@Lukas82
Ale w czym pokazał więcej? Busquets jest o dwie półki wyżej, pod względem odbioru, ustawienia, powrotów, rozgrywania, przerzutów, uruchamiania linii ofensywnej. Co pokazał więcej?

pax

0

@totalcrack
Trudno zrozumieć jak ktoś pisze nieprawdę. Różnica jest jedna, ja piszę o faktach, TY o wyobrażeniach i własnych fantazjach dodatkowo przekłamując słowa drugiej osoby.
Jak mówiłem zacznij używać argumentów w dyskusji.
Zadam po raz kolejny raz pytanie i mam nadzieję, że starczy Ci honoru i odpowiesz, gdzie napisałem coś takiego: "usilujesz wykazać że MB, Puć i etc są lepszymi graczami lub bardziej potrzebni w tym klubie niż FDJ". Proszę abyś wskazał taki fragment mojej wypowiedzi albo przyznał się do pisania nieprawdy.
Jak widzisz ta rozmowa robi się jałowa, bo jedyną formą twojej wypowiedzi jest pisanie kłamstw i trwanie w nich.
Chętnie porozmawiam o de Jongu, ale pewnie znowu coś wymyślisz, przekręcisz, przekłamiesz.

pax

0

@totalcrack
Dziękuję za dyskusję. Napisałeś coś co nie ma miejsca a teraz się wycofujesz rakiem. Rozumiem, wystarczyło przyznać się do błędu. Trudno, nie oczekuję tego, każdy ma swój poziom. Następnym razem prosiłbym mniej personalnie, mniej wymyślać, źle interpretować a pisać komentarze z argumentami. Unikniemy wtedy takich spięć.
Tyle.

pax

0

@totalcrack
Jak widzisz, nie wskazałeś. Tak przeważnie kończą się dyskusje, na wmawianiu innym osobą rzeczy których nie wypowiedzieli.
Miłego dnia.

pax

0

@totalcrack
Nie rozumiem po co mi wmawiasz coś czego ja nigdzie nie napisałem. Wskaż gdzie napisałem że Umtiti, Lenglet czy Puig są lepszymi graczami od de Jonga? Zaczynasz wymyślać rzeczy których nie ma, po co ? Do tego komentujesz to czego nie ma jako ośmieszanie się, trochę to kuriozalne, szkoda że zabrakło argumentów.

pax

0

@totalcrack
Ale co z tego że sam się krytykuje od 3 lat, jak jego poziom gry się nie polepsza.

pax

0

@totalcrack
Odpowiem ci tylko tak: jesli widzisz że ktoś z roku na rok nie poprawia swojej gry, nie był kupiony jako uzupełnienie składu jak MB, czy nie wchodził do składu jako rezerwowy z Barcelony B ale z miał stanowić o sile zespołu i nie wywiązuje się z tego, ale najgorsze co może być bo gość ma nadmiar autorefleksji w mediach robiąc jedynie PR, bo widać po braku poprawy że były to puste słowa.
"I dotyczy to tych o których pisałem ze szczególnym uwzględnieniem MB, Pucia i Lengleta a nie o FDJ bo to inny przypadek". Dlaczego inny? On ma być faworyzowany? Traktujmy wszystkich równo.
Dalsza dyskusje uznaje za niekoniecznie potrzebna a więc PAX z Tobą :-)


pax

0

@Scross
Ja ogólnie nie myślę o transferach, nawet tu dość nie przychylnie wypowiadając się o grze Frenkiego nie pisze o jego sprzedaży a jedynie oceniam jego słabą dyspozycje przez trzy lata gry w Barcelnie.. Staram się oceniać zawodników, patrzeć jak grają, jak zajmują pozycję, co robią dobrze a co źle. Nie wiem czy Soler jest tak bardzo potrzebny, Kessie będzie zmiennikiem Busquetsa i jest Pedri, Gavi, Torre. Zobaczymy w sierpniu jaki będzie zespół. Zobaczymy jaką pozycje i czy będzie wykorzystywany Roberto, zobaczymy czy sprzedadzą Puiga. Na razie nie wiadomo jak będzie.

pax

0

@totalcrack
No właśnie o to chodzi, możesz porównywać Frenkiego do kogo chcesz, tylko w zależności do kogo porównasz to dostaniesz różny wynik. A jeśli chcesz by Barcelona wygrywała spotkania i zdobywała tytuły to powinieneś go porównać z najlepszymi a nie do twoim zdaniem grających kał. Zastanów się jaki wynik dostałeś z takiego porównania: że Frenkie de Jong jest lepszy od grających kał. Czy naprawdę o to Ci chodziło? To boisko przede wszystkim weryfikuje czy ktoś się nadaje do zespołu i do walki o najwyższe trofea a nie to ile razy się przyzna że gra źle. Jeśli widzisz, że ktoś gra źle ale uczy się na błędach to mu przyklaskujesz, ale jeśli widzisz że po 3 latach i 140 spotkaniach słyszysz to samo, że on sam wie, że gra źle ale progresu nie widzisz to się zastanawiasz o jego przydatności do zespołu.

pax

0

@Scross
Finansowo stratą nie będzie ale jak to tłumaczą część kwoty będzie prawdopodobnie musiała być zamortyzowana, więc Barcelona będzie mogła wykorzystać jedynie część kwoty z transferu.

pax

0

@Przemas8411
Nie grał dobrze w pierwszym sezonie i nie tylko ja to widziałem, ale również chociażby trenerzy, zawodnicy i komentatorzy nawet z Holandii (mały przykład: https://futbol.pl/news/550640_Zdobywca_Zlotej_Pilki_z_1987_roku_krytykuje_Frenkiego_de_Jonga_Wiele_mowi_sie_o_tym_jaki_jest_swietny_ale_ja_mam_swoje_watpliwosci) . Troszeczkę mylisz "miliony podań" i holowanie. Pretensje czy krytyka o holowanie do Frenkiego jest w chwili przejęcia piłki, bo on nie dostrzega kolegów tylko bierze piłkę i z nią biegnie, inni w tym przypadku jednym długim celnym podaniem uruchomiliby linię ataku, Frenkie biegnie z piłką i podaje do tego samego zawodnika do którego mógł podać kilka sekund wcześniej a w tym czasie obrońcy się wrócą. Nikt inny praktycznie tego nie robi, z jednej strony to widowiskowe z drugiej nie przynosi to rezultatów dla drużyny. "Miliony podań" Barcelony przeprowadza w ataku pozycyjnym, gdy przeciwnik broni się całym zespołem na własnej połowie i tu nie ma holowania bo nie ma miejsca, dlatego szybkimi kombinacyjnymi podaniami lub przerzutami trzeba nadkruszyć linię obrony przeciwnika.

pax

1

@totalcrack
Tylko jeśli chcemy wygrywać i być topową drużyną to zawodnika który kosztował Barcelonę ponad 100 mln, to nie powinieneś porównywać z Puigiem, MB i Lengletem (nie tylko dlatego że łącznie w trójkę kosztowali mniej od de Jonga), ale z topowymi pomocnikami takimi jak Veratti czy Modrić. Jeśli do kogos kogo uważasz że gra "kał" i porównujesz do tego innego zawodnika to nie zawsze oznacza że on jest dobry tylko że gra lepiej poziomu "kału".
W czym widzisz moje oderwanie, bo nie zgadzam się z Tobą? Uważam że MB, Lenglet czy Puig nie dają Barcelonie odpowiedniego poziomu co nie oznacza że Frenkie go daje. Po trzech latach on sie nie rozwija, jego naprawdę dobre spotkania można policzyć na palcach rąk jednej osoby.
Jeśli uważasz Frenkiego za klasowego zawodnika z potencjałem to nie rozumiem dlaczego porównujesz go do Puiga czy Lengleta, jeż bardziej powinieneś do Pedriego.

pax

0

@4Fabregas4
Jak zaczął zawalać spotkania przez ustawienie a Frenkie nie sprawdzał się w roli pivota, to zmiana taktyki to nie sukces a przyznanie się do błędu.

pax

3

@4Fabregas4
Widzisz, pokazać Ci fakty to i tak ich nie przyjmujesz.
Tylko on nigdzie nie gra jako jedyny DM, w Ajaxie grał jako drugi DM obok Schone.
Chciałeś mecze gdzie grał jako DM i dostałeś, teraz już Ci się to nie podoba, bo nie pasuje do z góry założonej teorii. Przypomnij sobie jak grał z Juventusem na Camp Nou gdy Barcelona przegrała 0-3 a Busquetsa nie było na boisku.

pax

1

@totalcrack
"MB, Puć, Lenglety" - zgoda jest od nich lepszy.
Pokora, że trzy lata się gra słabo, to nie jest coś czym w tym przypadku należałoby się chwalić. Jeżeli Frenkie co kilka miesięcy powtarza, że zdaje sobie sprawę że gra słabo i nic w swojej grze nie poprawia to chyba nie jest nic pozytywnego.
MB - też nie chce odchodzić, Umtiti też nie chciał, czy to znaczy że coś czują do klubu.
Gra trzy lata w Barcelonie nic wielkiego nie pokazał, ale trzeba dać mu szanse bo w przedostatnim sezonie już na pewno odpali?

pax

0

@4Fabregas4
Busquets go zjada na defensywnym pomocniku, nawet Koeman to zauważył i wypchał Frenkiego na inną pozycję po trzech miesiącach jego złej gry na pivocie. Chyba holenderskiego trenera nie podejrzewasz o faworyzowanie Busquetsa względem de Jonga.

pax

2

@Czarny_ck
Wystarczyło zobaczyć mecze, wtedy byś widział jak fatalnie grał na defensywnym pomocniku, za Koemana tylko Lenglet zawalił więcej bramek.
To nie jest hejt a krytyka, jesli ktoś pisze jaki jakiś zawodnik jest wspaniały a jego gra świadczy o czyms zupełnie odwrotnym to wiadomo, że będzie krytyka. Krytyka to coś innego niż hejt, nikt tu nie wyzywa Frenkiego, nikt nie twierdzi że jest słaby, ale że popełnia błędy, nie robi postępów, nie wraca, źle rozgrywa, spowalnia grę itd.
Z wyprowadzeniem piłki się zgadzam, ma świetne, tylko jest to typowo orlikowe, bierze piłkę na 20 metrze i biegnie 30-40 metrów z piłką a następnie oddaje zawodnikowi którego mógł uruchomić jednym dokładnym podaniem kilka sekund wcześniej i napędzić akcję. Frenkie niestety swoim holowaniem strasznie spowalnia akcje, obrońcy się wrócą, ustawią bo on holuje. Z jednej strony to widowiskowe z drugiej niewiele wnosi do rozegrania.

pax

3

@4Fabregas4
Od października do grudnia za koemana, przez 3 miesiące grał jako defensywny pomocnik, albo jako jedyny defensywny pomocnik albo jeden z dwójki (tak jak w Ajaxie). Zawalał wtedy seryjnie bramki, nie wracał, odpuszczał krycie, źle się ustawił to bezsensu sprokurował karnego, to go Modrić ośmieszył, itd.
01.10.2020 W FC Barcelona (1.) Celta de Vigo Celta de Vigo (8.) DPM

04.10.2020 D FC Barcelona (1.) Sevilla FC Sevilla FC (3.) DPM

17.10.2020 FC Barcelona (1.) Getafe CF Getafe CF (11.) 1:0 DPM

20.10.2020 FC Barcelona Ferencvárosi TC Ferencváros 5:1 DPM

24.10.2020 FC Barcelona (1.) Real Madryt Real Madryt (2.) 1:3 DPM

28.10.2020 FC Barcelona Juventus Turyn Juventus Turyn 0:2 DPM

31.10.2020 FC Barcelona (5.) Deportivo Alavés Alavés (15.) 1:1 DPM

07.11.2020 FC Barcelona (6.) Real Betis Balompié Real Betis (8.) 5:2 DPM

21.11.2020 FC Barcelona (5.) Atlético de Madryt Atlético Madryt (1.) 1:0 DPM

29.11.2020 FC Barcelona (5.) CA Osasuna CA Osasuna (14.) 4:0 DPM

05.12.2020 FC Barcelona (4.) Cádiz CF Cádiz CF (8.) 2:1 DPM

13.12.2020 FC Barcelona (5.) Levante UD Levante UD (17.) 1:0 DPM

16.12.2020 FC Barcelona (3.) Real Sociedad Real Sociedad (6.) 2:1 ŚPM

19.12.2020 FC Barcelona (4.) Valencia CF Valencia CF (14.) 2:2 DPM

22.12.2020 FC Barcelona (5.) Real Valladolid CF Real Valladolid (18.) 0:3 DPM

29.12.2020 FC Barcelona (3.) SD Eibar SD Eibar (17.) 1:1 DPM

Na 16 spotkań w 15 był defensywnym pomocnikiem.

pax

0

@totalcrack
??
Proszę wytłumacz

pax

0

@4Fabregas4
No właśnie grał kilkanaście z rzędu spotkań na pivocie, wystarczyło oglądać mecze i w większości z nich zawalał bramki.

pax

0

@4Fabregas4
No właśnie lepszy nie jest, dlatego Xavi woli Busquetsa, Pedriego, Gaviego w linii pomocy a nie de Jonga. Gdyby był lepszy to xavi jeśli te plotki sa prawdą nie wystawiał na sprzedaż zawodnika na którym mógłby budowac projekt, ale tak nie jest.

pax

0

@Don Lucas
Tak, tak Xavi szantażowany przez zarząd. Jeśli nawet to logiczne, że odcina najsłabsze ogniwo z linii pomocy na którym można zarobić. Projekt buduje na Gavim, Pedrim, może Torre i bez sensu trzymać na ławce rezerwoych zawodnika który kosztował Barcelonę ponad 100 milionów.

pax

2

@4Fabregas4
Tzn?
Wolałbym tego nie sprawdzać. Jak de Jong grał kilkanaście spotkań na pivocie Barcelona seryjnie traciła bramki przez jego błędy.

pax

2

@totalcrack
Co ma jego poziom sportowy do tego że jest samokrytyczny? Potencjał pokazuje od 3 lat i dalej nic wielkiego nie pokazał.

pax

0

@4Fabregas4
Wątpię, aby Barcelona chciała sprzedawać lepszego zawodnika. Czasem liczy się poziom sportowy a nie tylko że kasa musi się zgadzać.

pax

0

@Don Lucas
Gdyby był tak ważny to Xavi nie wyraziłby ewentualnej zgodny na transfer. Transfery Pedriego czy Gaviego byłby bardziej opłacalne ale w nich Xavi widzi większy potencjał widocznie niż we Frenkim. Więc nie koniecznie to tylko kwestia finansowa ale głównie poziomu piłkarskiego.

pax

0

@Bocheno1
Nie ja przedstawiłem zero jedynkowo, tylko subiektywnie zasugerowałeś że Xavi nie patrzy na poziom sportowy ale na pochodzenie zawodnika.
Może masz rację, że np. de Jong i Gavi to obecnie podobny poziom, czyli 17 latek, który w tym sezonie po raz pierwszy zagrał w pierwszym zespole i zawodnik który w pierwszym składzie Ajaxu i Barcelony rozegrał 230 spotkań.

pax

0

@Bocheno1
Rozumiem że transfermarkt wyceniając Gaviego na 70 a Pedriego na 90 mln dodaje im bonus za to że są Hiszpanami.
Rozumiem, że Puig, Mingueza mają fory u Xaviego bo są wychowankami i Hiszpanami?
Rozumiem, że Xavi nie patrzy na dobro drużyny chcąc grać tylko Hiszpanami mimo, że nie są lepsi od graczy z innych państw czego efektem jest faworyzowanie hiszpańskich zawodników kosztem zawodników z innych państw.
Rozumiem, że Xavi zainteresowany jest Lewandowskim i Raphinią, Kessie dla zmyłki bo tak naprawdę w to miejsce chce sprowadzić hiszpańskich zawodników i wychowanków.
Zgadza się? czy jednak argument faworyzowania Pedriego i Gaviego kosztem de Jonga się nie klei?

pax

0

@Wembley1993
Ale kogo usprawiedliwiać i w czym?

Media

Sonda

Której reprezentacji, do której powołany został zawodnik Barcy, kibicujesz?